vrijdag 19 oktober 2012

kerstkaart met konijn

Vandaag met Trijntje kaarten gemaakt. Ik wilde weer eens aan een challenge meedoen. Wij zagen bij  Christmas challenge with sketches een leuke sketch. Die hebben we gemaakt. We heb  ieder een kaart gemaakt. Deze kaart is gemaakt met papier van docrafts A5 paper pack Boofle en plaatje is van Yvonne creation CD10167 Voor de rest creatables van MD gebruikt
hulsttak LR0245 en kerstroos LR0142. Wij vinden het erg  leuk om op deze manier een kaart te maken.  Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. IK laat deze kaart meedoen met de onderstaande challenge. http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/2012/09/ge-we-hobbychallenge-7.html

Alvast bedankt voor jullie reacties en een fijn week-end groeten Martje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Martje,
    Wat heb je een schitterende kerstkaart gemaakt en het papier is prachtig, lief plaatje..
    succes met de Challenges..

    fijn weekend, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Martje, helemaal leuk in de traditionele kleuren. Helaas kan je kaart niet meedingen naar een prijs omdat je een plaatje hebt gebruikt in plaats van een stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martje,

    Wat heb je een mooi kerstkaartje gemaakt! Alles past heel goed bij elkaar.
    Helaas moet ik je inzending verwijderen bij de AnMaCreatief challenge. Het thema van onze challenge is beren. Het beestje op je kaartje heeft lange oren en is dus een konijntje en geen beertje...
    Ik hoop je nog eens te zien bij onze challenge.

    Groetjes,
    Anne-Marije - AnMaCreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.