zondag 22 september 2013

Daisy met rood/kraft en wit



IK zag dat ik er een nieuwe volger bij heb Welkom Ageeth. Leuk . Ik hoop je te inspireren. Deze kaart gemaakt met een stempel van Don en Daisy DDS3325. Daarnaast de mallen CR1230,boom en LRF0155 , rand en kerstroos LR0142 van Marianne design. De blaadjes zijn met een pons van Nellie Snellen gemaakt. Scrappapier Let it snow van Eline Pellinkhof.Kertsklok label van Romak. De kleuren rood, wit en kraft gebruikt op deze kaart. Als versiering het leuke rood-witte bakers- twine. Sneeuwpop had ik nog in de doos van vorig jaar. Stempel is er een van MD. Ik heb vanmiddag met Trijntje deze kaart gemaakt. Wij hebben allebei een kaart gemaakt. Hetzelfde uitgangspunt maar net even anders afgewerkt en andere stempel. De kaart gaan mee doen aan de volgende uitdagingen http://www.cardsandscrap.nl/2013/09/uitdaging-185.html en http://www.donendaisy.blogspot.nl/2013/09/challenge-10.html en met de uitdaging van http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2013/09/wit-kraft-en-een-andere-kleur.html . IK ben benieuwd naar jullie reacties.  Groeten Martje

11 opmerkingen:

  1. Nou Martje
    Ik vind jou kaart net zo mooi als die van Trijntje. Jammer dat je zelf geen computer hebt want dan werd ik ook jou volger hoor. Groetjes van Wilma een nieuwe fan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden met het rood erbij! Leuk dat je meedoet met de kleurenchallenge van Don & Daisy!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martje,
    Deze kaart is net als die van Trijntje, weer heel erg mooi gemaakt, leuk kleuren gecombineerd, grappig staat het Baker's Twine, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Martje. Mooie kleuren en het bakers twine staat er leuk bij!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart hoor leuk met het twine zo verwerkt. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martje,
    wat een gaaf kaartje. Net als bij Trijntje, maar dan andersom met de boom! Mooi met dat kraft. Kleurt fijn he? Met een mooi effect!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om zo samen aan de freubel en met een prachtig resultaat Martje! Mooie kaart met hele leuke details!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm geweldig Martje.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou jouw kaart is ook prachtig hoor en gezellig zo met elkaar aan de knutsel.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Martje!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge,
    Groetjes hennie DT D&D.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Martje,
    Wat een mooi en schattig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.